sobota 18. června 2016

Knižní přírůstky za duben a květen + Svět knihy

Pár vizitek nachystaných den předem
Uvědomila jsem si, že jsem tu nepřidala video s knižními přírůstky, takže svou chybu napravuji a navíc přispívám i pár fotkami ze Světa knihy a z Prahy obecně. Což je asi opravdu poslední článek o Světě knihy 2016, který si letos můžete přečíst... i když, on to bude spíš jakýsi fotoreport než klasický článek. :-)







Kdo si tohle nevyfotil, jako by ani nebyl, co? :-)


Beseda s Aňou Geislerovou, poté následovala autogramiáda, kde jsem také samozřejmě nemohla chybět. Navíc, zatímco jsem stála ve frontě na podpis, jsem potkala Terku z blogu She is a bookaholic a Rachel Roo a pak taky Radka z Euromedie. :-) 


Hodně moc lidí u stánku Albatros Media - zpětně mě neskutečně štve, že jsem si tam nic nekoupila a spíše využila slev u Euromedia a u Joty... ale tak, co už, to napravím třeba příští rok.

  
Listování s Lukášem Hejlíkem. Aneb, při čekání na autogramiádu Yrsy mě tak neskutečně bolely nohy, že jsem si zašla poslechnout ukázku z knihy od Stephena Clarka, od něhož si už dlouho chci něco přečíst, ale zatím jsem k tomu nedostala příležitost. Nicméně, jsem vážně ráda, že jsem si tady všimla volných židlí.


Záhy poté byla beseda se severskými autory. Abych pravdu řekla, tak jedinou autorku, kterou si stoprocentně vybavím, je Yrsa a ta seděla jako druhá zleva. V každém případě bylo zajímavé poslouchat, kde třeba berou inspiraci, co vystudovali, jak píšou severské detektivky... :-)


Tohle byla naopak beseda s českými autory detektivek, opět velice zajímavá a zde mě neskutečně štve, že jsem si k vybraným osobnostem nezašla pro podpis...

A TEĎ ÚLOVKY Z PRAHY:







 Malý vánoční obchůdek po cestě od Pražského hradu jsem si prostě musela vyfotit...






Fotím ráda, takže vyfotit milion stejných fotek pro mě nebyl žádný problém...




To jsem se tak na Pražském hradě chtěla podívat na korunovační klenoty, ale neměla nejmenší tušení, kde přesně jsou vystaveny... tak jsem se alespoň podívala do Katedrály Svatého Víta.


A teď vážně, je tu někdo, kdo by odolal tomu, vyfotit si labutě v pozadí s Karlovým mostem? :-D




Na závěr se omlouvám za kvalitu fotografií, bohužel jsou foceny pouze mobilem.
A co jsem si ze Světa knihy odnesla za knihy? Na to se můžete podívat ve videu. :-)


Mějte se krásně a hlavně čtěte!

4 komentáře:

  1. Já jsem letos Svět knihy nestihla a hrozně mě to štve :(, krásné fotky z Prahy. Opět velmi zajímavé některé knihy, těším se na recenze.

    OdpovědětVymazat
  2. Fotky vyzerajú skvele, v Prahe som bola minulý rok s rodinou a tiež som urobila asi milión fotiek, takže ťa úplne chápem :D Tam skutočne je stále čo fotiť :D Svet kníh bol určite skvelý, závidím, že si tam bola, škoda, že aj u nás nie je akcia podobných rozmerov :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Vážně by mě zajímalo, kde si vzala čas fotit :D

    OdpovědětVymazat
  4. Škoda, že jsem tam nebyla, vypadá to fakt zajímavě. Třeba příští rok :-D.
    Fotky Prahy jsou krásné :-). Taky jsem tam nedávno byla, ale prošla jsem si hlavně Žižkov, různé parky a okolí Vltavy. Nemám moc ráda turistická centra :-D.

    A knížky máš zajímavé :-). Jsem zvědavá, jestli napíšeš recenzi i na Vita Caroli :D :D.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za tvůj komentář! :)