úterý 3. května 2016

Knižní přírůstky za březen 2016

Ráda bych vás i zde v článku přivítala u svého dalšího videa, kde jsem zmínila všechny knižní přírůstky za březen - tedy knihy, které jsem si sama zakoupila. 

Plus jsem nezapomněla na svůj včerejší slib, který spočíval k prozrazení dalších knih, o které budete hrát v Roční literární soutěži. Některé nejsou zrovna skvělé, ale třeba si na ně utvoříte jiný názor než já, netuším. A když ne, můžete je prodat, jelikož mně je to blbé; ty o nichž mluvím, jsou totiž recenzními výtisky.



Ve videu jsem mluvila o těchto knížkách:
- Dýchání pod vodou - Alex Flinn
- Hvězda - Alex Flinn
- Rudý kapitán - Dominik Dán
- Červený vrch - Jamie McGuire
- Krásná katastrofa - Jamie McGuire
- Prokleté město - Lisa McMann
Budu ráda, pokud mi dáte vědět, jak se vám video líbilo, které knihy byste si také rádi přečetli... jestli jsem vybrala ze své knihovny dobré knihy do soutěže. :-)
Přeji vám krásný nový den ve společnosti samých skvělých knih! :-)

2 komentáře:

  1. Přírůstky jsou skvělé :) Furt mi tvoje videa dost trhají uši, ale je to mnohem lepší než ty první :)

    OdpovědětVymazat
  2. Dobré videjko, hodně pěkných knižních přírůstků. Já si chci určitě časem přečíst Krásnou katastrofu.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za tvůj komentář! :)