sobota 16. dubna 2016

BŘEZEN 2016 - Knihy, co jsem přečetla

Začíná z toho být tradice, že vždycky o víkendu přidám jedno video, nemyslíte? Tentokrát je to tedy knižní shrnutí za měsíc březen, který mi osobně přišel čtenásky slalbý, přestože knížek jsem přečetla vcelku dost. Spíše mi jde o to, jak na mne dané knížky zapůsobily. 

No, a abych vás již nezdržovala, pozvu vás k rozkliknutí celého článku, abyste si video mohli pustit. (Nicméně musím říct, že dneska jsem s ním zase o kousek spokojenější - opět rozhodně lepší než první verze.)




Knihy, o nichž mluvím ve videu:
- Dívka, která nikomu nechyběla - Hakan Nesser
- Jiskra v popelu - Sabaa Tahir
- Samotář - Mark Dawson
- Skoro se to podobalo lásce - Jan Míka
- 7 dní - Deon Meyer
- Brooklyn - Coim Toíbin
- Pýcha a předsudek - Jane Austenová
- After: Polibek - Anna Todd

Budu doufat, že se vám video líbilo. :-)
Mějte se krásně, užívejte zbytek víkendu a hlavně čtěte!

2 komentáře:

  1. Ahoj Terko, Tvá videa sleduji už nějakou chvíli a moc se mi líbí, že i když sama víš, že ne všechno je ideální, tak to nevzdáváš. Pokrok je vidět, ale trošku vázne technická stránka. Zkus se naučit stříhat a ušetřit na trošku lepší kameru (foťák). Prostříhanější videa v lepší kvalitě budou mít ještě větší úspěch ;)
    Jinak díky za zajímavé tipy, z Tebou přečtených jsem četla jen Pýchu a předsudek a docela mě zaujalo 7 dní :)
    fiamorisrunning.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Pýchu a předsudek jsem četla, skvělá kniha a líbil se mi seriál i film. V TV nedávno film dávali a dali tam závěr z bonusů, které jsou na dvd, kde si Elizabeth povídá s panem Darcym už jako Darcyová. Ostatní jsem nečetla, ale zaujala mě Láska v Paříži.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za tvůj komentář! :)