pondělí 1. února 2016

Roční literární soutěž, 3. ročník - únor

Utíká to čím dál rychleji. Už tu máme únor a s ním i první téma třetího ročníku. Když jsem viděla třináct přihlášených lidí, sama jsem byla docela překvapená (navzdory tomu, kde všude jsem soutěž sdílela) a upřímně doufám, že alespoň ze začátku bude většina psát  a já budu zvládat hodnotit.

Nejdříve bych představila všechny přihlášené, postupně podle toho, jak se přihlašovali a také podle toho, kde budou zveřejňovat své povídky - tedy jestli na blogu nebo na Wattpadu.

Blogeři:
Autoři přes Wattpad:

Nyní už nebudu zdržovat a vyhlásím únorové téma, na které budete psát. Než tak však učiním, vězte, že ho můžete vzít z jakéhokoli úhlu chcete - zkrátka, cokoli vás k tomu napadne, kromě fanfikcí, což je jasné.

VODNÍ ZNAMENÍ


Únor je měsíc, kdy se setkávají hned dvě vodní znamení horoskopu - Vodnář a Ryby - a takhle jsem přemýšlela, když jsem tohle téma vytvářela. Přemýšlela jsem, že bych s blížícím se Valentýnem vymyslela nějaké zamilované téma, nakonec jsem to trochu rozšířila. Tím však nechci říct, že nesmíte vytvářet romantiku! Samozřejmě, že můžete. Pište to, co vás napadne. 

Já se budu těšit na všechny vaše povídky a hodnotit minimálně komentářem tam, kde povídku vložíte. Ráda bych pak hodnocení zveřejnila v tom posledním týdnu měsíce s tím, že deadline pro odevzdání je 22. února, ale kratší názor dám i do komentářů. Za předpokladu, že nebudu moc stíhat, udělám spíše takové shrnutí, kde bych své komentáře do výsledného hodnocení zkopírovala... a případně třeba i něco doplnila.

Přeji hodně inspirace! (A snad pro vás nynější téma není Achillova pata.)

10 komentářů:

  1. Zajímavé téma, snad něco vymyslím :-D.

    OdpovědětVymazat
  2. Vodní znamení...něco snad vymyslím. Zatím mě napadají samá klišé, ale pokusím se. Tak či tak je to výborné téma.

    OdpovědětVymazat
  3. Júúú to znie dobre, na to by som mala niečo vymyslieť :D

    OdpovědětVymazat
  4. Znít to vážně zajímavě, jen jsem na sebe zvědavá, jak moc originální věc sepíšu :D Snad něco vymyslím :)

    OdpovědětVymazat
  5. Taky se mi téma zamlouvá, už jen něco vymyslet.=)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak sa mi podarilo niečo dať dokopy a tu je môj výtvor :D
    Budem rada, ak si prečítate moju poviedku a napíšete mi váš názor ;-)
    http://my-fantasydream.blog.cz/1602/lewardsky-les

    OdpovědětVymazat
  7. Pardon, tento měsíc se nezúčastním. Je mi to líto, je to hlavně z časových důvodů. Totiž, chtěla jsem ti seosat ve čtvtek, ale musela jsem se učit a pak nečekaně přišla teta a od té doby jsem se nedostala na počítač. Vážně promiň. Ale mám dost univerzální nápad, takže ho asi použiji pro březen, když bude dost padnoucí téma.

    OdpovědětVymazat
  8. Zdravicko. Tiez by som sa chciel ospravedlnit, ze som nenapisal, bola to pre mna ona vzpomenuta Achillovka 0:) Nic, ani naznak inspiracie pre psisanie. Viac sa budem snazit buduci mesiac! Ale, prosim, nezanevri na nas nestihacov, vsetci vieme, ako to dopadlo v pretiekoch korytnacky a zajcika :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj, koukám, že nejsem jediná, nicméně bych se moc chtěla omluvit, ale tenhle měsíc mi to bohužel časově opravdu nevyšlo, takže jsem povídku nestihla napsat. Doufám, že příští měsíc už to bude v pořádku. Opravdu promiň.

    OdpovědětVymazat
  10. Jsem ráda, že jsi tak tolerantní a neřešila jednodenní zpoždění :-D.
    Moje povídka je zde: http://victorias-stories.blog.cz/1602/joe-doe-a-muz-se-zelenym-frakem#komentare

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za tvůj komentář! :)