čtvrtek 3. prosince 2015

Roční literární soutěž - prosinec

Ano, ano, ano, já vím. Vím, že jsem tohle téma měla zveřejnit již před dvěma dny, ale jednak jsem neměla žádný pořádný nápad (ne že bych ho teď měla - téměř všechny jsem vyplýtvala na Adventní literární výzvu, kterou jsem vytvořila, ale něco jsem se pokusila vymyslet). 

Každopádně, taky je to teď trochu hektické. Příští čtvrtek píšu hned čtyři testy! Lexikologii, Úvod do studia jazyka a pak ještě slovíčka z francouzštiny, což  by mělo být nejsnadnější. Ale i tak je toho šíleně moc a já už si pomalu začínám myslet, že jsem na vysokou školu stará. A to myslím vážně. 

Nicméně, do konce týdne bych chtěla zveřejnit recenzi na druhý díl Zakázané hry (divím se, že si z toho ještě něco pamatuji...) a jeden rozbalovací článek vzhledem k tomu, že mi přišla výhra ze soutěže a pak jedna vánoční knížka, co jsem si objednala spolu s dárky, protože... když už nakupuji, můžu i pro sebe, ne? :-D Dneska bych to když tak mohla přednastavit, ale nechci nic slibovat...


A abych už nezdržovala, tématem na měsíc prosinec vyhlašuji:

Láska na dně vaječného koňaku


Vážně nevím, jak budete hodnotit prosincové téma, ale můžete ho pojmout z romantického rázu, nebo naopak z toho poučného, kdy napíšete povídku o alkoholikovi. Nicméně, nechci vám moc napovídat, celé je to ve vaší režii a já už se těším na všechny vaše povídky, které si přečtu. 

No, a co se týče hodnocení, ano, jistě, vím, že mám zpoždění už od září a já se je do konce roku pokusím sepsat (o vánočních prázdninách by snad měl být relativně klid, tak teoreticky v tu dobu bych mohla). Do semnáctého prosince s hodnocením, prosím, moc nepočítejte. 

Příští týden bude hodně testů a hned ten následující bude zápočtový týden. Paráda. Celá žhavá do učení. Věřili byste mi, že mám chuť to vzdát? Status studenta by mi vydržel do prázdnin, a pokud by mě nevzali na žurnalistiku, už bych teoreticky mohla mít někde brigádu, kde bych se mohla uchytit v práci, protože já chci v Olomouci zůstat. Ačkoli mám trochu obavu říct to takhle na rovinu před rodiči a třeba i babičkami... ale já to snad nějak vyřeším.

V každém případě, povídky byste tentokrát měli mít hotové do 24. prosince, tedy do Štědrého dne, ale pochopím, pokud nebudete mít čas a vyhovím vám s prodloužením termínu.

A kdybych vás mohla malinko nalákat na Adventní literární soutěž, byla bych za vaši účast moc ráda. Povídky můžete zveřejňovat na blogu, na Wattpadu či kdekoli jinde - jen když se nějakým způsobem k vaší povídce dostanu. Takže za předpokladu, že nemáte Facebook, můžete mi odkazy poslat na mail. 

Následně bych chtěla dát do povědomí to, že jsem jako e-knihu vydala takovou krátkou, snad i trochu milou, knihu s názvem Kletba osudu - makniha.cz. Mělo by se tak stát zítra, tak snad to bude v pořádku. Jedná se o takovou pohádkovou knihu a pomalu uvažuji, že do budoucna napíšu i druhý díl. 

Kromě toho se jedná o kraťoučkou knihu, které se pořád stydím říkat "kniha"... toto rozhodnutí jsem tak učinila z toho důvodu, že se mi ten příběh relativně líbí a já chtěla nějakou zkušenost s vydáváním - pro pozdější zaslání nakladateli jiného příběhu. Nechci toho moc prozrazovat, abych něco nevyzradila, takže budu jen doufat, že si ji třeba jednou koupíte (nebo si o ni napíšete Ježíškovi) - každopádně, recenzi si pak budete moct přečíst na blogu Kristýny. No, a pravděpodobně ještě na webu makniha.cz...

Děkuji za pozornost a teď už vám jen popřeji hodně inspirace! :-)

6 komentářů:

  1. Měla bys toho udělat hodně, ale víš co přednostně? Hodnocení za září, říjen, listopad? Neslibovala si náhodou, že tenhle rok bude v čas?

    Řeknu ti to takhle... líbí se mi to jako nápad, ale za to, že si z toho udělala téma tě mám chuť jako obvykle, víš co :D Co na to napsat, to fakt nevím :D

    A máme s ním počítat vůbec dřív, než začne třetí ročník?

    Do 24. prosince? Ty si ze mně vážně děláš srandu :D

    Adventní výzvy se zúčastním, jen to nebude tak, že bude každý den jedna povídka. To bys to musela zveřejnit už v listopadu.

    Knihu si přečtu co nejdřív a ty se pusť co nejdřív do druhého dílu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím, já vím... za to může Olomouc! :D

      No, jako obvykle, už se ani nedivím... :D ale ty něco vymyslíš :)

      Snad... počítám, že s nimi začnu až budou vánoční prázdniny... :)

      Moc krátký termín? Klidně ti to prodloužím do Silvestra. :)

      Stačí když napíšeš povídku na každé téma. :) Budeš psát na Wattpad nebo na blog? :)

      Ok, pokusím se. :)

      Vymazat
    2. To je jen město, az to můžeš ty!

      Minulý měsíc jsem taky nic nevymyslela. Nevsázela bych na to.

      To jsem zvědavá :D

      Hele buď to napíšu nebo ne :D A jestli jo, tak ti stejně bude jedno, kdy to zveřejním :D

      Asi na oboje, pokud bude Wattpad spolupracovat :)

      Vymazat
    3. Ok, no jo, jen se vymlouvám... :D

      Ale tentokrát to půjde. :)

      A víš, že já docela taky? :D Ale už se na ty prázdniny těším...

      Hlavně ať je to v období Vánoc a ne v létě... :D

      Teď spolupracuje v pohodě. :)

      Vymazat
  2. Tímto se ti chci zároveň omluvit, že jsem se nezúčastnila minulý měsíc, opravdu jsem neměla nápad.
    Tento se pokusím, ale nic neslibuji, protože to téma je na výsost divné :-) Uvidíme...

    OdpovědětVymazat
  3. Odkaz na povídku. =)
    http://kate-story.blog.cz/1512/knizni-advent-4

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za tvůj komentář! :)