středa 7. října 2015

Malá informační vsuvka

Nebude to na dlouho, spíše chci jen informovat o tom, že delší dobu pravděpodobně nebudu moct komentovat na Blog.cz, jelikož všude, kde jsem se jen pokusila napsat komentář (ať už přes počítač, nebo přes mobil), se můj komentář vyhodnotil jako spam. Přitom jsem tam žádné odkazy nedávala. Nejspíš má zase nějakou poruchu...

Navíc se mi ani nedaří se přihlásit do administrace, abych tam při komentování měla svůj klasický obrázek Eiffelovky. Neskutečně mi to vadí. Přece jen je taková chuť komentovat a já ani nemůžu... možná by mi mohla říct Karin, jestli se jí ten komentář odeslal? Respektive ty dva komentáře, vzhledem k tomu, že jsem ten původní pak zkopírovala a poslala ještě jednou. K článku na téma týdne.
 
Vážně mě to znervózňuje a nevím, co s tím, no, a pravdou je, že se mi nechce psát Standovi, když už na blog.cz nebloguji... ani nevím, co by mi na to řekl. Možná mám strach, že by se mi vysmál.

Normálně bych místo tohoto článku napsala příspěvek na blogový Facebook, ale vím, že ne všichni, co čtou můj blog, sledují i jeho Facebook a já bych ráda, aby se o tom dozvědělo přinejmenším co nejvíc mých čtenářů z Blog.cz. Případně, kdyby si toho všiml někdo, kdo s tím má také problém? Konkrétně od včerejška? Je možné, že to trvá už delší dobu, ale já si toho všimla teprve včera. Neporadili byste mi co s tím? Byla bych vám moc vděčná...

9 komentářů:

  1. Uf, no tak to je teda nepríjemné. Mne idú našťastie komentáre pridávať normálne, nemám žiadne podobné problémy. Dúfam však, že sa to čo najrýchlejšie odstráni :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně už taky, svým způsobem... prostě musím do kolonky web vkládat adresu svého starého blogu. Také doufám, že to co nejrychleji spraví a vrátí se to do normálu. :)

      Vymazat
  2. No, já jsem se na blog dostala až dneska a toto mi nedělá, zkusila bych to znovu, jestli to nebyla nějaká chvilková porucha. Pokud převládá, tak se jim určitě ozve i někdo další s podobným problémem. :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Minimálně vím o lidech, kterým se blog.cz sám od sebe odhlašoval, tak tohle by bylo ještě relativně v normálu... ale to s tím, že nebral blogspoťácký blog, naprosto nechápu. Každopádně ti děkuji za tu informaci. :)

      Vymazat
  3. Já s tím nemám problém, nechápu, proč ti to nefunguje. Tvé komentáře mi zatím nepřišly, ale obvykle to stačí prostě odeslat ještě jednou. Zkusila bych to za pár hodin, a jinak se snad najde někdo, kdo ti pomůže.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už jsem na to přišla, no, a teď přemýšlím, zda v tom má prsty Standa nebo je to nějaká chyba na blog.cz. Zkrátka nemůžu napsat komentář jinak, než s adresou svého starého blogu... nechápu. Snad je to nějaká chyba.

      Vymazat
  4. Páni, tak to bych nečekala, že by mě takhle někdo objevil :-D. Jak se ti to podařilo? A to jsem si říkala, jak jsem anonymní :-).
    Snažím se tě zařadit, ale těch jmen a obličejů je už tolik, že si prostě nevzpomínám, promiň :-D.
    Ty jsi ze Vsetína? Já z Jablůnky, dobrá náhoda :-).

    E-mail: victorias-stories@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozhodně ti řeknu, že to nebylo plánované. Byla jsem na blogu Casion a obvykle si pročítám komentáře pod články (kór, když jsem sama v tu dobu komentář napsat nemohla...), psala jsi, že studuješ českou filologii, tak mě napadlo, jestli náhodou nejsme spolužačky. :) Jen napsat ti ten komentář na blog dalo zabrat víc než obvykle...
      Jasně, já to chápu. Kupříkladu na pondělních dvou seminářích jsem ještě bohužel nebyla... ale příště určitě přijdu, vlastně už budu muset přijít pokaždé, i kdyby mi bylo na umření. :D
      No, to ano. :)

      Vymazat
  5. Jak moc dobře víš, psát Standovi je jako mu nepsat...

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za tvůj komentář! :)