úterý 25. srpna 2015

Roční literární soutěž, 2. ročník - červenec

Už jenom dva články, když nepočítám tento. Panečku, člověk by neřekl, že to zabere tolik času a že mě z toho málem klepne... ale abych jen nekecala nesmysly, tohle byl měsíc, ve kterém měli soutěžící možnost vyhrát knihu. Jaká to byla? No, to se dozvíte po rozkliknutí celého článku.





A nebudeme to zbytečně prodlužovat, delší řeč si nechám na jiný článek, který zveřejním také dneska, ale až večer, abych neměla na titulce dva články - no, a tohle je ta nevýhoda Autorského klubu. Že bych pak mohla působit jako nenažraný člověk, lačný po návštěvnosti.

Takže tématem na měsíc červenec je:

U VODY


Je vlastně úplně jedno, kde budou hlavní hrdinové. Jestli u vody někde na koupališti, u moře, u rybníku u babičky nebo někde u vysychajícího potůčku. Inspiraci se meze nekladou. Stejně tak žánru. Můžete napsat romantiku, sci-fi, fantasy nebo klidně nějaký krvavý thriller. Takový thriller (nebo cokoli strašidelného) by se hodilo k ceně, o kterou tento měsíc soutěžíte.

Jedná se o psychothriller Štěnice od Bena H. Winterse, na který současně v tomhle měsíce můžete čekat recenzi a tak vlastně zjistit, co si přečtete, když vyhrajete. Ale upozorňuji, abyste se všechny moc nesnažily, kniha je jen jedna, já ji opravdu nebudu krájet, aby zbylo na každého. :-D I když je fakt, že pokud se vám v červenci povídky povedou minimálně stejně jako v květnu, mohu udělat stejné ceny, co teď.

Otázkou však je, jestli ty banánové tic tacy u nás budou ještě prodávat... ale je fakt, že ne vždy musí být nutně to samé a já se musím přiznat, že mě bavilo ty věci hledat a dávat je do balíčku. Z nějakého důvodu mi to připadalo jako Knihobit, který mi mimochodem dneska přišel. A ano, ten článek, který přednastavím na večer, se bude zabývat jím a mým historicky prvním rozbalováním tohoto balíčku s překvapením.

Povídky by měly být napsané do 22. července, což je středa. Za tři týdny. Zkrátka jako obvykle. Pokud ovšem nestíháte, téma se vám líbí a povídku už máte promyšlenou (ani ji nemusíte mít promyšlenou), stačí napsat a já budu počítat s tím, že ještě nemám hodnotit. Poslední dobou hodnocení stejně vydávám až další měsíc, ale to bylo z velké části tím, že jsem se za květen nedovedla rozhodnout, za červen to půjde snadněji. Doufám.

Nuže, přeji hodně inspirace!
 
Cenu do soutěže věnovalo nakladatelství Fragment, kterému tímto moc děkuji.
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za tvůj komentář! :)