úterý 25. srpna 2015

Roční literární soutěž, 2. ročník - červen

A hodnocení za červen. Ještě čtyři články vám tu naservíruji a už se budu věnovat něčemu jinému - kupříkladu recenzi na první a druhý díl Sukuby, o níž jsem se již zmiňovala. Pokud ale stihnu recenzi i na druhý díl, zveřejním ji až jindy, určitě ne dnes. U tohoto tématu jsem se však víceméně vykecávala ze své návštěvy Prahy, levných knih a nákupu třinácti knih.



A tématem měsíce června se stávají:

SPLNĚNÉ SNY


Napadlo mě to v souvislosti s mou touhou jít studovat žurnalistiku (výsledky se na stránkách ještě neobjevily a docela mě to děsí a jsem z toho nervózní, až mě bolí žaludek). Čekám, jak dopadne Olomouc, Brno už je pasé, na přijímačky na žurnalistiku v Praze jdu zítra, takže každopádně držte palce. Teda za předpokladu, že si vzpomenete.

Hodnocení vašich povídek zveřejním poté, co přijedu z Prahy, teď na to nějak nemám sílu... dneska jsem s mamkou a se strejdou prošla snad celou Prahu a bolí mě z toho nohy, ale zítra to snad bude dobré. Koupila jsem si jedenáct knížek. Podívala jsem se do Levných knih, do Dobrovského a zítra mrknu do toho Paláce knih, tam se podívám po Šepotání, takže ve výsledku vlakem pojedu se sudým počtem knih. Při pomyšlení, jak to potáhnu, mě z nějakého nepochopitelného důvodu rozbolí ruka a záda... nevíte proč?

V Dobrovském jsem si koupila Girl Online, na kterou jsem měla spadeno už dávno a takhle jsem si alespoň vynahradila svou naúčast na Světě knihy. Nemyslím si, že bych si koupila zbytečné knihy, jednou z těch levných je román 1984 od George Orwella nebo Malý princ. No, a taky jsem s mamkou a tetou létala po obchoďácích a sháněla nějaká trička. Kupříkladu v Arkádách na Pankráci na Chodově a jo, tam to bylo fajn a trička jsem si vybrala pěkná.

Hodnocení povídek bych chtěla zveřejnit do konce týdne a snad se mi to povede tak, jak slibuji. Výsledky z Prahy se dozvím čtvrtého června a snad se nějak v této době i ten Olomouc. Začínám litovat, že jsem si tam nedala i jednooborovou žurnalistiku, alespoň tady bych už výsledky věděla... takhle žurnalistiku ani politologii a evropská studia nevím... i když, abych byla upřímná, u té politologie si nějak nevěřím. Žurnalistika byla oproti tomu jednodušší, ale stejně nejsem o nic míň nervózní a bojím se. Pokud se mi nepovedou ani jedny přijímačky, asi budu muset zůstat v Opavě na stávajícím oboru, což se mi absolutně nechce. No uvidíme.

Trochu jsem se rozpovídala o přijímačkách a ani jsem toho moc neřekla o tématu, ale snad se vám na něj zdárně podaří něco napsat. Ale abych pravdu řekla, svým způsobem to o něm bylo. Nevadí. Jen vám popřeji hodně inspirace a aby vás Múza neopustila. :-)
 
Ceny do soutěže věnovalo nakladatelství Fragment, kterému tímto moc děkuji.
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za tvůj komentář! :)